Vítejte na stránkách obce Obec Podhorní Újezd a Vojice.
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete změnit pomocí nastavení cookie.
Nastavení zobrazení

GDPR

Nařízení EU č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů  - General Data Protection Regulation

Informační povinnost

Obec zpracovává osobní údaje ve veřejném zájmu a v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplývajících ze zákona o obcích a dalších obecně závazných právních předpisů.

Obec dále pořizuje obrazové záznamy z akcí, které publikuje na svém webu a Facebooku.

Osobní údaje jsou předávány pouze zákonem stanoveným osobám včetně předávání osobních údajů do jiných států.

Každý má možnost podat na způsob zpracování osobních údajů stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od obce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenos osobních údajů, omezení zpracování a má právo vznést námitku proti zpracování údajů. 

Správce osobních údajů:

Obec:

Podhorní Újezd a Vojice

se sídlem:

Podhorní Újezd a Vojice, Vojice 168, 508 01 Hořice

IČO:

00271942

DS:

enxbpfy

Tel.:

sděluje tímto, že:

funkci pověřence pro ochranu osobních údajů

pro ni bude od 14. listopadu 2018 vykonávat paní:

Titul, jméno a příjmení:

Mgr. Nikola Vodičková

E-mailová adresa:

Číslo mobilního telefonu:

Ve Vojicích, dne 14.11.2018


Poučení o právech občanů obce při zpracování osobních údajů

Obec Podhorní Újezd a Vojice (dále jen “správce”) zpracovává osobní údaje občanů obce (dále jen “subjekt údajů”), těmito osobními údaji jsou například jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště a další. Tyto osobní údaje správce zpracovává na základě zákonných povinností, na základě oprávněného zájmu správce či jiné osoby a na základě souhlasu subjektu údajů. Podrobný výčet všech zpracovávaných osobních údajů je uveden v dokumentech “záznamy o zpracování osobních údajů”, který vypracoval správce v souladu s nařízením EU o ochraně osobních údajů.

V souladu s nařízením EU o ochraně osobních údajů má subjekt údajů tato práva:

  • požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům;
  • požadovat opravu nebo výmaz svých osobních údajů, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů;
  • podat stížnost u dozorového úřadu: Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7. 
  • získat od Správce potvrzení, zda jeho osobní údaje jsou či nejsou zpracovávány;
  • znát následující informace: účely zpracování; kategorie dotčených osobních údajů; příjemci nebo kategorie příjemců, kterým jeho osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, zejména příjemci ve třetích zemích nebo v mezinárodních organizacích; plánovaná doba, po kterou budou jeho osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, kritéria použitá ke stanovení této doby;
  • poskytnutí kopie jeho osobních údajů zpracovávaných Správcem (Správce může účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů);
  • právo na to, aby Správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají;
  • s přihlédnutím k účelům zpracování má právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení;
  • právo na to, aby Správce bez zbytečného odkladu vymazal jeho osobní údaje, pokud je dán jeden z těchto důvodů: a) jeho osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány; b) odvolal/a souhlas se zpracováním jeho osobních údajů, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování; c) vznesl/a námitky proti zpracování podle čl. 21 odst. 1 GDPR a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování nebo vznesl/a námitky proti zpracování podle čl. 21 odst. 2 GDPR; d) osobní údaje byly zpracovány protiprávně; e) osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti stanovené v právu Evropské unie nebo jejího členského státu, které se na Správce vztahuje;
  • právo na výmaz se neuplatní, pokud je zpracování jeho osobních údajů nezbytné: a) pro výkon práva na svobodu projevu a informace; b) pro splnění právní povinnosti, jež vyžaduje zpracování podle práva Evropské unie nebo jejího členského státu, které se na Správce vztahuje, nebo pro splnění úkolu provedeného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, pokud by jím byl Správce pověřen; c) z důvodů veřejného zájmu v oblasti veřejného zdraví; d) pro účely archivace ve veřejném zájmu, pro účely vědeckého či historického výzkumu či pro statistické účely v souladu s čl. 89 odst. 1 GDPR; e) pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.


V případě jakýchkoliv dotazů má subjekt právo se obrátit na pověřence pro ochranu osobních údajů, který je jmenovaný správcem.

Kontakt na pověřence:

Mgr. Nikola Vodičková

Tel.: 774 812 105

Email: nvodickova@toppriority.cz

publikováno: 14. 11. 2020 22:57,

Novinky z úřadu

publikováno: 9. 5. 2024

  • Jakub Žitko
  • 59

Milí spoluobčané. Rádi bychom Vás informovali, že jsme oslovili zkušeného heraldika, pana Stanislava Kasíka, který vytvořil již stovky obecních i městských znaků skrz celou Českou republiku, aby nám vyhotovil několik návrhů, které bychom mohli použít pro náš vlastní obecní znak. Níže naleznete návrhy včetně historických popisků. Zároveň jsou zde i vysvětlivky, pro jednotlivé barvy, které se ve znacích nalézají a splňuji veškerá heraldická pravidla.

Jak víte, 7. a 8. června letošního roku nás čekají volby do Evropského parlamentu. Rádi bychom této příležitosti využili a spojili je s jakýmsi referendem o obecním znaku. Každý občan naší obce má tedy možnost přijít k volbám a jednoduše hlasovat pro znak, který se mu líbí. Veškeré podrobnější informace o způsobu voleb budou uveřejněny s blížícím se datem voleb.

Odpady

publikováno: 3. 4. 2024

Tříděný odpad

V naší obci se nachází kontejnery na tříděný odpad (sklo, plast, papír (v lokalitě č. 4 se nachází navíc také kontejnery na textil a plechovky)) a to ve čtyřech lokalitách, které jsou znázorněny na mapce níže:

Chci zařídit

publikováno: 7. 3. 2023

Na úřadě

Pro vyřízení běžné agendy nás navštivte na obecním úřadě vždy v úředních hodinách. Po telefonické domluvě je možné se sejít na úřadě i mimo úřední hodiny se starostou a místostarostou obce.

Platební terminál v kanceláři OÚ

publikováno: 5. 2. 2023

  • OI Developer
  • 467

Oznamujeme občanům, že mohou k placení na obecním úřadu využívat platební terminál - bezhotovostní placení kartou.